Whistler je aplikacija za prijavo sumov kršitev, ki prijavitelju omogoča, da v dobri veri poda razkrito ali anonimno prijavo.
Prijavitelj si, ne glede na to, ali je razkril svojo identiteto ali pa je ostal anonimen, ob prvem vstopu v aplikacijo določi uporabniško ime in geslo. Z obema avtentikacijskima elementoma v nadaljevanju vstopa v aplikacijo, preko katere teče tudi komunikacija s preiskovalcem in spremljanje postopka prijave. Prijavo lahko kadar koli vsebinsko dopolni, doda dokumentacijo ali pa se s preiskovalcem pogovori (»chat«) preko pogovornega okna.
Whistler se nahaja na zunanjem portalu: NLB Whistler, kar omogoča podajo prijave tudi iz zunanjega okolja, npr.: iz knjižnice, gostinskega lokala…
Za posameznika je izredno pomembno, da si zapomni svoje uporabniško ime in geslo. Geslo se ne hrani in prijavitelju pozabljenega gesla ni mogoče obnoviti. Za ponovno vzpostavitev kontakta bo potrebna nova prijava, pri tem pa zaradi druge prijave ne bo možen dostop do vsebin, ki so vezane na prejšnje (pozabljeno) uporabniško ime in geslo.
Tudi v kolikor pozabite prijavne podatke, se lahko kadarkoli ponovno prijavite v aplikacijo z drugim uporabniškim imenom in geslom ter v ponovni (dodatni) prijavi preiskovalca seznanite s predhodno prijavo, katera bo preiskovalcu še vedno vidna.
Sistem je namenjen strankam banke, posameznikom, ki so zaposleni v banki in drugim deležnikom, ki menijo, da je bilo storjeno dejanje v škodo banke ali v njej zaposlenih, ki ima lahko resne posledice v smislu regulatorne sankcije, kazenske odgovornosti ali ugleda banke.
Sistem obveščanja o kršitvah ni namenjen splošnim vprašanjem o delovanju banke, vprašanjem ali reklamacijam potrošnikov. V teh primerih se obrnite na: Kontakt.
Prijaviteljevo obvestilo prejmejo samo pooblaščenci za prijave, ki so obenem tudi zaupniki po zakonu, ki ureja zaščito prijaviteljev.
Pri sprejemu, obravnavi, preiskovanju in arhiviranju posamezne prijave pooblaščenec za prijave skrbi, da so podatki prijave in s tem prijavitelja strogo zavarovani. S tem se ves čas trajanja postopka in tudi po zaključku postopka zagotavlja popolna zaščita prijavitelja. Če prijavitelj, kljub zaščiti, ne bi želel razkriti svoje identitete, ta zaradi možnosti, ki jih daje aplikacija ne bo poznana niti pooblaščencu za prijave, s katerim pa bo prijavitelj lahko kljub temu neovirano komuniciral.
Dodatno zaščito prijavitelja zagotavlja na državni ravni tudi zakon. V okviru izvajanja zakona ima banka imenovane zaupnike, ki izvajajo predpisane postopke po zakonu.
Če ob prijavi prijavitelj razkrije svojo identiteto, banka v skladu z določili veljavne zakonodaje, ki se nanaša na varstvo osebnih podatkov, zagotavlja zavarovanje osebnih podatkov oseb, ki so podale prijavo škodljivega ravnanja v škodo banke. Vse podatke o prijavitelju obravnava kot zaupne.